Tuesday 15 August 2017

Kitsui Whitenin B.B Drink Super Hydrolyzed Vit C Review

Kitsui Whitenin B.B Drink Super Hydrolyzed Vit C Review


Assalamualaikum, Hello readers! okay the first thing is..saya bukan orang orang suruhan kitsui,bukan dipaksa untuk membuat review..bukan orang orang kitsui *pon boleh* dan seumpama dengannya..saya saja je nak share review untuk produk ni yang saya first time guna....saya kalau guna produk produk ni..apa apa je la skincare ke dan seumpamanya..saya terlebih dahulu membuat kajian di internet..yela kan..takkan nak redah
je kang tak pasal-pasal tak okay..walaupun saya ni jenis yang try and error..selalu sangat..mungkin saya yang tak sesuai dengan sesetengah produk yang saya cuba...Okay,let's start!

pernah dengar tak supplement kecantikan bernama Kitsui? okay bagi yang first time dengar tu sebenarnya produk ni memang dah lama..ada yang pakai since 2012 lagi..Kitsui ada banyak jenis..ada untuk detox,whitening booster,buang lemak dan sebagainya...disebabkan tajuk entry saya ni Kitsui Whitenin B.B Drink, jadi saya nak fokus ke jenis ni je...yang lain tu ,kalau rajin singgah lerr ke diaorang punya official fb.Kitsui My....Selain review pengguna-pengguna di fb yang positif-positif belaka,dan pencapaiannya yang menjadi "most wanted" oleh watsons,Kitsui juga pernah memenangi Super Health Brand Asia 2016/2017..Oh ya! Kitsui ni hanya boleh didapati di Watsons atau Guardian je ye...Harga...okay..masa saya beli ni tengah promosi member card watson..saya beli RM38.80





Sebenarnya saya nak cuba yang Kitsui Pimple Away punya..tapi malangnya stock ni susah nak jumpa.sama ada laku keras or memang takda tu saya tak tau lah ye...Since muka saya lebih ke bekas jerawat dan pori besar...dan tak sngat jerawat..*ada la jerawat tapi satu dua je*...Jadi saya bercadang untuk mencuba Kitsui Whitenin B.B,yang salah satu fungsi yang saya cari ada dalam ciri ciri kitsui whitenin b.b ni...that focus more to pores,scars and whitening.Whitening tu bukan saya nak putih sangat..just nak sekatakan warna kulit..lagipun set yang ni ja ada ciri-ciri yang saya cari..iaitu fokus kepada pori-pori besar dan scars jerawat...

Fungsi Kitsui Whitenin B.B
-Untuk mengurangkan masalah kulit berminyak
-Untuk pengguna yang mempunyai masalah alahan terhadap seafood
-Mencerahkan muka dan badan
-Menghilangkan kesan parut





Ini maklumat pemakanan dan bahan bahan yang digunakan untuk menghasilkan supplement ini...Cara nak minum pun senang je...nak minum bila? ikut suka korang nak minum pagi selepas bangun tidur atau malam sebelum bangun tidur..kalau saya,saya pilih sebelum tidur minum tu..sebab kita kan nak tidur..jadi kulit pun turut sama rehat,bolehla kitsui ni buat kerja dia...minum masa perut kosong are well recommended!



Inilah rupa sachets yang ada dalam kotak ni.Satu kotak ada 15 sachets x 10 grams.1 kotak tahan dalam masa 3 minggu...




Tadaaa..ini lah rupanya bila dibancuh..saya guna shaker je lgi senang..shake shake then minum..mudah bukan? dah buat tu terus minum tau..Rasa apa? okay..rasanya sedap..rasa orange..rasa yang vitamin c yang selalu ada dijual kat farmasi tu yang kita letak dalam air lpastu buih buih tu..selalu makan masa kecik dulu sedap rasanya..sekarang dah besar ko lupa ye? hahahah apa ek nama lupa dah..maafkan saya..


Okay gaiss..rasanya tu je yang saya nak sampaikan pada entry saya kali ini..terima kasih kerana sudi membaca..saya harap Kitsui Whitenin B.B drink ni berkesan dengan saya...Jumpa lagi next entry..Tataaa



2 comments:

  1. haiii awakkk ... mcm mna result pakai kitsui whitening b.b ??? okayyy keeee ??? plss answer meee . thankss

    ReplyDelete