Sunday 3 September 2017

Redeem Gift Voucher From Pizza Hut Malaysia

Redeem Gift Voucher From Pizza Hut Malaysia





Hello readers! Selamat Hari Raya Haji dan happy weekend y'all! So gaisss hari ni saya nak up entry pasal redeem Gift Voucher yang saya menang dari Colouring Box Contest by Pizza Hut Malaysia.Minggu lepas, Pizza Hut ada post surat ke rumah saya..surat tu merupakan
hadiah yang saya menangi dalam contest tu tadi..hadiah berupa Gift Voucher,free meal for 4 person RM65. Gift Voucher berbentuk surat..nak tau cmne rupa boleh tengok kat sini...Jadi,,hari ni free free nak pgi la redeem gift voucher tu..siap tahan lapar dari pagi untuk redeem hadiah ni wakaka..bukan puasa tak makan apa apa pagi tu..just makan ala kadar je...nanti kenyang sangat, tak habis..sayang! membazir nau!






tadaa..yang RM65 tu la hadiah saye huhuhu tapii tapi tapii yang loaded pockets pizza tu unavailable! ala sedihnye...tapi boleh tukar okay,jadi saya ambik pizza lain hohoho...and pudding tu saya tukar ke ice cream vanilla..sebab cuaca panas cmni terasa nak makan ice-cream plak.

Meals For 4 (RM65):
-2 regular favourites /loaded pockets pizza (pan/hand-strected)
-2 appetizer
-4 rose puddings
-4 cream of mushroom soups
-4 drinks

Jeng jeng jeng...ni la dia meals for 4 person...loaded pockets pizza saya tukar ke cheesy deluxe dan 4 rose pudding tu saya tukar ke 4 vanilla ice-cream..oh ya..ice cream belum masuk gamba sbab saya request ice cream tu last..ye lah kan.mesti la last...nak makan pizza tu smua lpastu baru la ice cream..tak la cair ye dok *ewah ..ignore kan je 
spaghetti bolognese tu..tak termasuk dalam gift voucher...tiba tiba hari ni rasa nak makan 
spaghetti plak.nafsu makan ya ampunnnnn!


Hahahaha dok beria ia je tahan perut tak makan sangat pagi tu..tak makan banyak bagai...last last lepas dah dapat redeem gift voucher tu end up take away pizza lagi satu tu dan mushroom soup..hahahaha...for your info meals for 4..yang makan tu 3 orang je wahahah!


So far so good..best dan berbaloi hadiah yang pizza hut bagi ni.next time nak lagi la join contest hehehehe...korang pun pakat la join sape tau rezeki kan?...okay uolls thats all for today! Thank you Pizza Hut Malaysia for the gift voucher...see y'all next entry..bye!!! :)






2 comments: